10 Posts
BoardGameGeek» Forums » Gaming Related » Trades
Subject: Diskusjonstråd for den norske byttesirkelen, februar 2014 
Your Tags: | Add tags |
Popular Tags: | View All] | [
-
This is the discussion thread for the Norwegian Math Trade
Dette er diskusjonstråden for den norske byttesirkelen. Geek Listen er her:
http://boardgamegeek.com/geeklist/169486
Post alle spørsmålene/forslagene/kommentarene/tankene dine relatert til byttesirkelen her. Har du ønsker for spill du gjerne vil se i byttesirkelen kan du også legge ut de her.
- [+] Dice rolls
-
Jeg ønsker meg Thurn and Taxis: Power and Glory, om noen vil kvitte seg med det.
Min kone liker Thurn and Taxis så godt at hun kunne tenke seg en expansion; det har ikke skjedd siden Saint Petersburg, gitt.
- [+] Dice rolls
-
Ser det er et par som har Cyclades i samlingen sin. Hadde likt veldig godt om en av dem havnet i byttesirkelen
- [+] Dice rolls
- Jeg sliter med en jævli halsbetennelse for tida, så jeg orker ikke sitte foran pc-en like mye som jeg vanligvis gjør. Ikke bli overrasket om det blir noen forsinkelser, trege svar og få oppdateringer fra meg den neste uken! Beklager på forhånd :)
- [+] Dice rolls
- Kan varmt anbefale Cyclades! Jeg ønsker å beholde mitt eksemplar, og er interessert i utvidelsen.
- [+] Dice rolls
-
Gawain wrote:Jeg sliter med en jævli halsbetennelse for tida, så jeg orker ikke sitte foran pc-en like mye som jeg vanligvis gjør. Ikke bli overrasket om det blir noen forsinkelser, trege svar og få oppdateringer fra meg den neste uken! Beklager på forhånd :)Ikke noe hast Gawain, vi har tid til å vente noen dager på dette. God bedring!
- [+] Dice rolls
-
manoflore wrote:Kan varmt anbefale Cyclades! Jeg ønsker å beholde mitt eksemplar, og er interessert i utvidelsen.Din tease
- [+] Dice rolls
- Da har jeg endelig åpna for innsending av ønsker. Forlenga fristen noen dager med det samme.
- [+] Dice rolls
-
Foreløpig resultat er nå lastet opp til OLWLG. Som vanlig gir vi litt tid til å sjekke over resultatene før det gis klarsignal for sending av spill. Litt færre bytter denne gangen, men godt over en fjerdedel av spillene ble det ikke sendt inn ønsker for.
http://bgg.activityclub.org/olwlg/trades-summary.cgi?listid=...
- [+] Dice rolls
- Det er ikke meldt om noen problemer, så da gir jeg klarsignal for sending av spill!
- [+] Dice rolls