Recommend
3 
 Thumb up
 Hide
9 Posts

BoardGameGeek» Forums » Gaming Related » Trades

Subject: Diskusjonstråd for den norske byttesirkelen, august 2014 rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
This is the discussion thread for the Norwegian Math Trade
Dette er diskusjonstråden for den norske byttesirkelen. Geek Listen er her:
http://boardgamegeek.com/geeklist/177007/

Post alle spørsmålene/forslagene/kommentarene/tankene dine relatert til byttesirkelen her. Har du ønsker for spill du gjerne vil se i byttesirkelen kan du også legge ut de her.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Rune
Norway
Bergen
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Fant denne tilfeldigvis i byttesirkel-tråden her på BGG. Har du glemt å sende ut varsel, eller er det bare jeg som har falt ut av listen?

Tok meg den frihet å reklamere for denne på facebook gruppen for kjøp/salg/bytte av brettspill
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Huh, godt mulig jeg har glemt det ja. Will fix! Takk :)

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Al P
Norway
Orkanger
Sør Trondelag
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
I won't embaress myself by asking in Norwegain, but feel free to answer i norsk. How do I offer both a game and money for something on the list. Do I just need to wait till my money offer updates and shows in the trading site list?

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
znirp81 wrote:
I won't embaress myself by asking in Norwegain, but feel free to answer i norsk. How do I offer both a game and money for something on the list. Do I just need to wait till my money offer updates and shows in the trading site list?
Not entirely sure what your asking for here. If you want to offer money AND a game for something else, you have to put those up as one single item. So add the game as an item, and state in the text for it that you will add money as a sweetener. You can't offer two items (geeklist entries) for one other item any other way, that just simply wouldn't work.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Al P
Norway
Orkanger
Sør Trondelag
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
that answers my question, thank you.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Foreløpige resultat fra byttesirkelen er nå lastet opp til OLWLG. Som vanlig gir vi litt tid for å forsikre oss om at det ikke har oppstått noen feil.
http://bgg.activityclub.org/olwlg/trades-summary.cgi?listid=...

Ikke så veldig stor bytteprosent denne gangen, men så mangla vi ønsker fra 20% av deltakerne også.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Al P
Norway
Orkanger
Sør Trondelag
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Gawain wrote:
Foreløpige resultat fra byttesirkelen er nå lastet opp til OLWLG. Som vanlig gir vi litt tid for å forsikre oss om at det ikke har oppstått noen feil.
http://bgg.activityclub.org/olwlg/trades-summary.cgi?listid=...

Ikke så veldig stor bytteprosent denne gangen, men så mangla vi ønsker fra 20% av deltakerne også.

Pandemic

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Det er ikke meldt om noen problemer, så da gir jeg grønt lys for sending av spill. Takk igjen til alle som ble med denne gangen! Satser på ny byttesirkel en gang i oktober. Ha en fortsatt fin sensommer/høst! Personlig stikker jeg til Spania et par uker. _o/ Adios!

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls