Recommend
4 
 Thumb up
 Hide
16 Posts

BoardGameGeek» Forums » Gaming Related » Trades

Subject: Diskusjonstråd for den norske byttesirkelen, februar 2017 rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
This is the discussion thread for the Norwegian Math Trade
Dette er diskusjonstråden for den norske byttesirkelen. Geek Listen er her:
https://boardgamegeek.com/geeklist/221734

Post alle spørsmålene/forslagene/kommentarene/tankene dine relatert til byttesirkelen her. Har du ønsker for spill du gjerne vil se i byttesirkelen kan du også legge ut de her.
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Odd-Gunnar Wikmark
Norway
Kvaloysletta
flag msg tools
mbmbmbmb
Takk Tor Sverre for nok en byttesirkel. Det er en stund siden jeg har vært med, men jeg er veldig glad for at sirkelen fortsetter!

Jeg har ett vanlig (?) problem som jeg vil lufte, jeg har en stor samling som jeg kunne tenkt å bytte bort. Det er jo klart vanskelig, men kanskje ved å lufte at jeg har dette, kunne det være noen interesserte slik at jeg kan legge den ut på byttesirkelen. Dette er litt "shady", ett avtalt bytte, så og si. Hva tenker dere om dette?

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Hvis jeg forstår deg rett, så er jeg litt uenig i tankegangen der. Hvis du har en stor samling du vil kvitte deg med, bør det være du som tar initiativet og legger den ut, nettopp for å lokke inn mulige interesserte :) Det er iallfall tankegangen min! Husk at langt fra alle som er med på byttesirkelen (og enda færre som IKKE er med) kikker innom diskusjonstråden.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Da er geeklisten stengt for nye innlegg (ser jeg klarte å glemme av å legge til en altname-tag på mitt egne innlegg, oh well!), og det er åpnet for innsending av ønsker. Frist førstkommende fredag.
4 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Norway
Stavanger
flag msg tools
Enemy Action: Ardennes
badge
Possessed Tank never goes AWOL
mbmbmbmbmb
Vil bare informere om at Andean Abyss og Fire in the Lake ble solgt til en kar fra Polen i går kveld. Rakk ikke å fjerne de fra listen før den ble låst.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Viking1899 wrote:
Vil bare informere om at Andean Abyss og Fire in the Lake ble solgt til en kar fra Polen i går kveld. Rakk ikke å fjerne de fra listen før den ble låst.

Den er grei. Sålenge du leverer tomme lister for de to går det helt fint.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Godt å se at halvparten allerede har sendt inn ønsker!

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Mizvak
Norway
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Dette blir spennende, mange godbiter denne gang. Og takk for at du tar deg tid til å arrangere disse byttesirklene Tor Sverre
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Kvamzi wrote:
Dette blir spennende, mange godbiter denne gang. Og takk for at du tar deg tid til å arrangere disse byttesirklene Tor Sverre :)

My pleasure! Gøy å organisere, og gøy med "nye" spill :) Ble ikke all verden med "tilbud" fra denne kanten denne gangen. Flytta nylig, så har fortsatt endel stående i esker på loftet. Tar ikke sjansen på å bytte bort ting jeg ikke har fått sett over på forhånd. Satser på at det blir desto mer til sommeren! Kommer sansynligvis til å prøve meg på en "no-ship" lokalt her i Trondheim også i løpet av april.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Guro Bjerkan
Norway
FLAKTVEIT
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Spent å se om det blir noe bytte på meg denne gangen eller om det bare blir bom, hehe. Var mye bra å se her.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
2/3 innsendt!
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
3/4! Sender ut en påminnelse til de resterende i løpet av dagen.
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
En siste påminnelse til de siste to som mangler er nå sendt ut. Ca 10 timer til fristen går ut.
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Foreløpige resultater er lastet opp her: http://bgg.activityclub.org/olwlg/trades-summary.cgi?listid=...

Som vanlig gir vi et par dager for å sjekke at alt har gått riktig for seg, så IKKE SEND SPILL ENDA!
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Guro Bjerkan
Norway
FLAKTVEIT
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Yay! Ser ut som jeg får en trade denne gangen

Kanskje greit å sende melding til folk slik at de rekker å sjekke før fristen
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
God kveld!
Det er ikke meldt om noen problemer, så da står resultatene som de er, og jeg gir klarsignal for sending av spill.
Takk til alle som deltok!
4 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.